Menu

Yaz aylarının en fiti siz olun!

Yaz aylarının en fiti siz olun!
Haber içeriği
« Geri Hepsi İleri »

Nuriye KIRMA Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.

Saadet Işıl Aksoy
‘Spor ve sağlıklı beslenme benim için önemli’
Ünlü oyuncu Saadet Işıl Aksoy, formuna son derece dikkat ediyor. Fast food yemiyor, sebze ve protein ağırlıklı besleniyor, bol su içiyor. Tüm bunların yanı sıra düzenli spor yapıyor. Bunu da bir röportajında şöyle anlatıyor: “Spor ve sağlıklı beslenme benim için önemli. Yalnız, beslenme konusu benim için bir takıntı değil. Çocukken ailem eve kola ve abur cubur almazdı. Ben de alıştım.”

13064-haber2-1


Çağla Şıkel
‘Benim formülüm formülsüzlüğüm’
“Benim formülüm formülsüzlüğüm ve bunu kafaya takmamış olmam. Hatta benim formülüm belki de birilerine inat kilo almaya çalışmamdı. Beş yaşımdan beri baleyle başlayan aktif, disiplinli bir hayatım olduğu için hiç tartıya çıkmadım. Kilo verememe gibi bir durum hiç yaşamadım. Ruhuma yüzde 100 iyi gelen tek şey spordur. Haftada bir gün ‘fit in time’, bir gün de pilates yapıyorum ve bir gün ara verip ağırlık çalışıyorum.”

13064-haber2-2


Ebru Şallı Tan
‘Pilates ile yağ oranınızı düşürün’
“İnsanlar öncelikle bedenlerine yılın 12 ayı boyunca önem vermeyi, son dakika diyetleri ve egzersizlerinden fayda göremeyeceklerini öğrenmeliler. Sağlıklı beslenmeye, taze meyve ve sebzelere, kuru baklagillere ağırlık verip, basit karbonhidratlardan, şekerden ve gazlı içeceklerden uzak durarak daha sağlıklı beslenmeye başlanabilir, hayatınıza hareket katarak hızla forma girebilirsiniz. Pilates ile daralın, yağ oranınızı düşürün, kaslarınızı ortaya çıkarın.”

13064-haber2-3


Hadise
‘En önemlisi sağlıklı beslenmek’
“Spor yapıyorum disiplinli bir şekilde. Yediklerime dikkat ediyorum ama çok da ekstra bir şey yaptığım söylenemez. En önemli olan şey sağlıklı beslenmek.”

13064-haber2-4


Begüm Şen
‘Ana yemeklerim zeytinyağlı’
“Spor ve bakımla birlikte vücuduma iyi bakmaya çalışıyorum. Yaz-kış her gün 45 dakika yürürüm. Her hafta vücut masajı yaptırırım ve vücudumu bolca nemlendirmeye çalışırım. Ana öğünlerimde hep zeytinyağlı yemekleri tercih ederim. Ayrıca mutlaka kuru kayısı yerim. Çünkü vücudumun şeker oranını dengeliyor.”

13064-haber2-5


Larissa Gacemer
‘Haftada bir gün her şeyi yiyorum’
“Spor yapmayı çok seviyorum. Bu konuda beni en çok motive eden kişi de eşim Burak. Birlikte bir spor hocası eşliğinde haftanın üç günü spor yapıyoruz. Haftanın bir günü dilediğim her şeyi yiyorum. Kalan altı günde ise akşam yemeğini en geç 18.00’de yemiş oluyorum. Sonrasında sadece meyve yiyorum. Bol su içiyorum. Küçük porsiyonlarla sık yiyorum, asla aç kalmıyorum.”

13064-haber2-6


Tülin Şahin
‘Önemli olan kışın da diyet yapmak’
“Ben yıl boyunca hep spor yapıyorum. Böylece rahatlıkla istediklerimi yiyiyorum. Hem de yaz geliyor diye telaş yaşamıyorum. Zaten vücuda bunu alıştırmak da iyi bir şey değil. Önemli olan yazın yapılan diyet veya spor değil çünkü yazın bol bol meyve ve sebze tüketmekten zaten zayıflıyoruz. Önemli olan kışın sağlıklı beslenip, diyet yapmak. Unutmayalım; ülkemizde kış sadece üç ay, yaz ise neredeyse sekiz ay sürüyor. Bu yüzden kışın mümkün olduğunca bol bol spor yapmalıyız ve sağlıklı beslenmeliyiz.”

13064-haber2-7


Özlem Yıldız Serter
‘Kendime en iyi şekilde bakıyorum’
“Kendimle ilgilenmeyi çok severim. Sağlıklı olmak ve fit görünmek için düzenli spor yapıyorum. Fit bir vücut için sadece yeme düzenine dikkat etmek yetmiyor. Tüm bunların yanında düzenli aralıklarla masaj yaptırıyorum.”

13064-haber2-8


Eda Taşpınar
‘At kılı fırçayla vücudumu tararım’
“En önemli öğün olan kahvaltımı yapmayı ihmal etmem. Alkol ve sigara kullanmıyorum. Pilates ve koşmak benim için spordan çok bir yaşam tarzına dönüştü. Ama selülit ve çatlaklar için anneannemin bana önerdiği bir formül var. Sabah ve akşam günde 10 dakika, at kılı fırçayla vücudumu aşağıdan yukarı tararım.”

13064-haber2-9


Gül Gölge Saygı
‘Haftada bir sıvı meyvesebze detoksu yapıyorum’
“Pilates yapıyorum ve kardiyomu eksik etmiyorum. Yediklerime, içtiklerime son derece dikkat ediyorum. Haftada bir sıvı meyve-sebze suyu detoksu yapıyorum.”

13064-haber2-10


Fotoğraflar: DB Arşiv, Murat SARGIN, Hürriyet Arşiv


Ortam

Bu kategoriden diğerleri: « Cesur anneler Annelik onlar için... »

Yorum Ekle

Gerekli olan (*) işaretli alanlara gerekli bilgileri girdiğinizden emin olun. HTML kod izni yoktur.

Sevimli Tehlikeli oyuncularının Hafta Sonu çekimi

0:00 Play

Demet Akalın röportajı kamera arkası

0:00 Play

Hepsi

Röportaj

Moda & Güzellik